چرا قانون 20٪ در وهله اول وجود داشته است؟

چرا قانون 20٪ در وهله اول وجود داشته است؟

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 16:02 | بازدید : 48
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Web Design-designing And Creating User Interfaces For Websites. Web  Designers Think Through Convenient Solutions For Submitting Stock Image -  Image of analysis, website: 171080597

 

این همه به تجربه کاربر برمی گردد. فیس بوک همیشه در تلاش است تا تجربه بهتری را برای کاربران خود فراهم کند تا آنها را بیشتر در سایت یا در برنامه نگه دارد.

 

بازخورد جامعه فیس بوک برای تبلیغات طی سال های گذشته این بود که کاربران به طور کلی از تبلیغاتی که متن زیادی در تصاویر تبلیغاتی دارند خوشحال نیستند. این امر منجر به یک تجربه گیج و نامرتب در خوراک آنها شد.

 

🔎 مرتبط: استراتژی تبلیغات فیس بوک کامل قیف چیست؟

 

بنابراین ، قانون متن 20٪ برای بهبود تجربه عمومی کاربر اجرا شد.

 

در گذشته ، فیس بوک حتی دارای یک ابزار Overlay Text بود که می توانستید تصاویر خود را بارگذاری کنید تا ببینید آیا تبلیغ صلاحیت دارد:

 

facebook-overlay-tool

 

اعتبار تصویر: LCN.com

 

با استفاده از آن ، می توانید بلافاصله بفهمید که آیا تبلیغات شما بیش از 20٪ متن دارند یا خیر.

 

 

 

اعتبار تصویر: مجله موتور جستجو

 

این ابزار اخیراً به دلیل رفع محدودیت ها سئو چیست  برداشته شده است.

 

در سال 2018 ، فیس بوک قانون را اصلاح کرد و حتی اگر تبلیغات بیش از حد مجاز 20٪ متن باشد ، شروع به تأیید می کند. با این وجود آنها دسترسی را "مضر" می کردند ، به این معنی که افراد کمتری آنچه را که شما ارسال کرده اید مشاهده می کنند.

 

شما با عدم بازی در حراج ، بهای آن را پرداخت می کردید. هزینه هر کلیک (CPC) شما نسبت به سایر رقبا افزایش یافته است. بزرگترین مشکل این بود که همه متوجه این اتفاق نمی شدند ، به ویژه صاحبان مشاغل کوچک که سعی می کنند تبلیغات خود را انجام دهند.

 

این آزادی جدید برای سازندگان آگهی به چه معناست؟

اگر متن بیشتری را در تصویر تبلیغ خود بگنجانید ، تبلیغ شما بدون مشکل اجرا می شود - و بسته به نوع روش کار ، ممکن است به همان تعداد افراد دیگر برسد.

 

اما به خاطر داشته باشید که فیس بوک هنوز توصیه می کند "متن خود را کوتاه ، واضح و مختصر بخاطر رساندن پیام خود به طور مثر ، کوتاه نگه دارید." تبلیغ کنندگان فیس بوک سالها سال معیارهایی داشته اند که آنچه برای تصاویر مناسب است را تعیین می کند و قانون 20٪ بسیاری از این موارد را راهنمایی می کند.

 

🔎 مرتبط: 9 نمونه تبلیغ جهانی فیس بوک در سطح جهانی (و چرا کار می کنند)

 

در نهایت ، شما باید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی مفید است. ما می خواهیم معیارهای نرم افزاری تبلیغات را که شامل ارسال نظر ، اشتراک ، ذخیره و پیام است ، کنترل کنیم تا ببینیم چگونه مردم با تبلیغات ما در Facebook و Instagram درگیر می شوند.

 

توصیه می کنیم شما نیز همین کار را انجام دهید.

 

شما باید عملکرد تبلیغات فیس بوک را کنترل کنید

با کمی نوشتار و متن بیشتر نحوه عملکرد تبلیغات رو در رو و بدون متن را مشاهده کنید. اکنون که هیچ دسترسی از دسترسی وجود ندارد ، کاربران چگونه هرکدام را دوست دارند؟

 

با ورود به سیستم با IMPACT استراتژیست تبلیغات فیس بوک علی Parmelee ، وی توصیه می کند که نسبت به تجربه کاربر نیز بسیار مراقب باشید.

 

"یک شرط امن برای تبلیغات این است که بیشتر اوقات در دیدگاه" استتار تبلیغات "مشترک شوید. شما می خواهید مردم واقعاً با نام تجاری درگیر شوند و از محتوای آنها لذت ببرند.

 

مطمئناً مواردی مانند فروش بزرگ وجود دارد که می خواهید پیام شما کاملاً واضح باشد که شما یک فروش دارید و کاربر باید خرید را در نظر بگیرد. اما بیشتر اوقات ، ما تبلیغات همیشه سبز را ایجاد می کنیم که باعث ایجاد آگاهی و تمایل به برند می شوند ، در حالی که دنبال کنندگان جدید و در نهایت مشتری ایجاد می کنند. متن زیاد روی تصاویر معمولاً تجربه خوبی به شما نمی دهد.

 

استثنا در این قانون - اما هنوز هم پیروی از استتار تبلیغات - استفاده از متن در تبلیغات و داستان های متحرک برای احساس اصالت است. ما عاشق ساختن آگهی هایی هستیم که احساس ارگانیک و اصیل داشته باشند ، این ممکن است یکی از دلایلی باشد که فیس بوک تصمیم گرفته این قانون را از بین ببرد.

 

در نهایت ، نام بازی بر ایجاد تبلیغاتی متمرکز شده است که افراد می خواهند با آن درگیر شوند. "

 

و البته همیشه در حال آزمایش باشید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش